بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
9:26
پنج شنبه 30 خرداد 1392

موجود ماقبل تاریخی خود را انتخاب کنید و با آن به مبارزه با موجودات دیگر بروید و رقیبان خود را از سر راه بردارید تا به مراحل بالاتر به رسید. این بازی تجربه ای جدید برای شما به وجود می آورد.

 
ویژگی های بازی:
- نور پردازی فوق العاده بازی
- شبیه شاز عالی از حیات وحش ما قبل تاریخ

عکس هایی از نمایه بازی:

 

دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 9.3 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 703
best
9:22
پنج شنبه 30 خرداد 1392

Temple Run Oz این بازی بسیار زیبا و پرطرفدار که به تازگی از سوی Imangi Studios معرفی و انتشار یافته است.این بازی با بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان به یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی های آندروید تبدیل شده است و جایگاه اول را از بازی Angry Birds نیز بگیرد . Temple Run تعریف جدیدی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را ارائه کرده است.


ویژگی های بازی: 
** محیط خیره کننده با الهام از فیلم ها 
**  پرواز در بالون هوای گرم – کسب سکه و ….
**  کشف نقاط مختلف در اوج
** تغییرات محیط اجرا شما- آزمون رفلکس.
** رقابت در هفته – ضرب و شتم دوستان خود


دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 28 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 1092
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
8:35
چهار شنبه 29 خرداد 1392

شرکت اَپِل (به انگلیسی: .Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند و حتی این شرکت به تازه گی فعالیت خود را در طراحی و تولید اتومبیل آغاز کرده است.این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپاد، آیمک، مک بوک و آیفون را نام برد.
همچنین این شرکت در زمینه‌ٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف ، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.
مدیریت اجرایی این شرکت برعهدهٔ این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.
همچنین این شرکت در زمینه‌ٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف ، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.
مدیریت اجرایی این شرکت برعهدهٔ استیو جابز است. وی همراه با استیو وزنیاک بنیانگذار شرکت نیز بوده‌است. است. وی همراه با استیو وزنیاک بنیانگذار شرکت نیز بوده‌است.
 
 

بقيه در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 888
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , تازه ها , ,
best
8:29
چهار شنبه 29 خرداد 1392

FotoRus برنامه ای جالب برای ساخت انیمیشن های gif است. با این برنامه جالب شما می توانید عکس های با کیفیتی با را دوربین گوشی خود بگیرید و آن ها را ویرایش نمایید. سپس با کنار هم قرار دادن تصاویر مورد نظرتان انیمیشین های جالب و زیبایی به سلیقه خود بسازید. این برنامه به شما امکان می دهد تا به انیمیشن های خود جلوه های زیبایی اضافه نمایید. همچنین می توانید با در کنار هم قرار دادن عکس ها، مجموعه ای از تصاویر زیبا بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این برنامه کاربر پسند بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است.

 
ویژگی های نرم افزار:
- محیط کاربری ساده
- نرم افزاری حرفه ای با حجم پایین
- سازگار با اکثر گوشی های اندرویدی

 

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 21 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 845
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:56
سه شنبه 28 خرداد 1392

بدافزارهاي اندرويد

در اواخر سال 2012 ميلادي، بسياري از متخصصان امنيت سايبري پيش‌بيني مي‌کردند سال 2013 سال ناامني براي پلتفورم‌هاي همراه و به ويژه پلتفورم‌هاي آندرويدي است.

گزارش‌هاي آزمايشگاه‌هاي امنيتي از آسيب‌پذيري‌ها و تهديدات سايبري در 3 ماه اول سال 2013 نشان مي‌دهد که پيش‌بيني‌ها در اين بازه زماني 3 ماهه درست از آب در آمده است.

 

به نقل از ماهر، مک‌آفي يکي از آزمايشگاه‌هايي است که گزارشي از وضعيت آسيب‌هاي امنيتي 3 ماه آغازين سال 2013 را منتشر کرده است. با توجه به گزارش منتشر شده توسط شرکت مک‌آفي، بدافزارهاي پلتفورم و سيستم‌عامل آندرويد در سه ماهه اول سال 2013 بيش از 30 درصد افزايش يافته است.

اگر چه تعـداد انواع حملات شناخته شده به پلتفورم‌هاي تلفن‌هاي همراه در اين بازه زماني با کاهشي نسبي در مقايسه به سه ماه پاياني 2012 رو‌به‌رو شده است اما همچنان علاقه بدافزارنويسان و هکرها به پلتفورم‌ها و دستگاه‌هاي آندرويدي در حال افزايش است.

به طور کلي 51000 حمله مخرب جديد در پايگاه داده نمونه‌هاي بدافزار تلفن همراه شرکت مک‌آفي وجود دارد که اين تعداد نسبت به سه ماهه آخر سال 2012 کمي کاهش را نشان مي‌دهد.

 

با توجه به اين گزارش، سيستم‌عامل آندرويد بيشترين تعداد بدافزارها را به خود اختصاص داده است و پس از آن سيستم‌عامل سيمبين قرار دارد.

در گزارش اين شرکت امنيتي آمـده اسـت که تهديدات ناشي از جاسوس افزارها و تبليـغ‌افزارهـاي تجاري تلفن همراه مبتني بر آندرويد کاهـش يافته است اما تعداد حملات هدفمند و همچنيـن بدافزارهاي پيچيده افزايش يافته‌اند.

همچنين با توجه به اين گزارش، همچنان رايانه‌هاي شخصي بيشتر از پلتفورم‌هاي همراه مانند گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها، هدف حملات هکرها قرار دارند اما نرخ رشد بدافزارهاي آندرويدي در مقايسه با نرخ رشد رايانه‌هاي شخصي و پلتفورم‌هاي ديگر به مراتب بيشتر است.

شرکت Kaspersky نيز مدعي شد که توانسته است پيچيده‌ترين و مخرب‌ترين بدافزار آندرويدي تا به امروز را شناسايي نمايد.

 

به گفته اين شرکت امنيتي يک برنامه تروجـان به تازگي کشـف شـده است که از رخنه‌هاي ناشناختـه در سيستم‌عامـل‌هاي آندرويد استفاده مي‌کند و به منظـور فـرار از تشخيص و پايداري بيشتر روي دستگاه‌هـاي آلوده از روشي مشابه روش بدافـزار‌هاي پيچيده ويندوزي بهره مي‌گيرد.

محققان امنيتي از آزمايشگاه شرکت آنتي‌ويروس Kaspersky نام اين برنامه مخـرب جديـد را ackdoor.AndroidOS.Obad.a گذاشته‌اند و معتقدند که اين بدافزار پيچيده‌ترين برنامه تروجان آندرويد است.

اين بدافزار به گونه‌اي طراحي شده است که پيام‌هاي کوتاه را براي تعدادي کاربر آندرويد ارسال مي‌کند و به مهاجمان اجازه مي‌دهد تا توسط باز کردن يک shell راه دور، دستورات مخرب را روي دستگاه‌هاي آلوده اجرا نمايند.

مهاجمان مي‌توانند از اين بدافزار استفاده نمايند تا هر نوع داده ذخيره شده روي دستگاه‌هاي آلوده به بدافزار را سرقت نمايند يا برنامه‌هاي کاربردي مخربي را روي دستگاه آلوده دانلود کرده تا به صورت محلي نصب شود و از طريق بلوتوث روي دستگاه‌هاي ديگر توزيع گردد.

 

بدافزار Obad.a از يک رخنه ناشناخته در Android OS سوء استفاده مي‌کند و به اين ترتيب خود را در فهرست مديران شبکه مخفي مي‌کند؛ در نتيجه کاربران نمي‌توانند حق دسترسي آن را لغو کرده و يا برنامه کاربردي مخرب را حذف نمايند.

 

Denis Maslennikov، تحليلگر ارشد بدافزار در آزمايشگاه Kaspersky گفت: «در دستگاه‌هايي که root هستند، اين بدافزار سعي مي‌کند تا از طريق اجراي دستور «su id»، حق دسترسي هاي root را به دست آورد».

شرکـت امنيـتـي Kaspersky معتقـد اسـت Backdoor.AndroidOS.Obad.a از نظر پيچيدگي بسيار شبيه بدافزارهاي ويندوزي است و بيشتر از طريق ارسال لينک‌هاي آلوده به وسيله پيام کوتاه توزيع مي‌شود.

با توجه به اين که در بيشتر مواقع حتي نرم‌افزارهاي امنيتي نيز دسترسي Root را در اختيار ندارند، شناسايي و نابودسازي برخي از بدافزارهاي آندرويدي کار آساني نيست. به همين دليل پيشگيري از آلودگي کار به مراتب ساده‌تري به نسبت درمان آلودگي است.

به طور کلي خودداري از فعاليت‌هايي مانند دريافت فايل‌ از افـراد و دستگاه‌هاي ناشناس، نصب برنامه‌هايي که از منابع نامشخـص و غيرقابل اعتماد تهيه شده‌اند و کليک کردن روي لينک‌هاي اينترنتي ناشناخته، مهم‌ترين اقدامات براي پيشگيري از آلودگي در دستگاه‌هاي آندرويدي و بسياري از پلتفورم‌هاي ديگر است.


تعداد بازدید از این مطلب: 726
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , تازه ها , ,
بازدید : 726
best
8:44
دو شنبه 27 خرداد 1392

همانطور که احتمالا مطلع هستید و به این موضوع اشاره هم شد ،  اخیرا فرستنده های مادون قرمز یا همان اینفرارد به اسمارتفون ها باز گشته اند البته نه به عنوان درگاه ارسال فایل بلکه کاربردی همانند کنترل را به دستگاه می دهند ، برای این منظور برنامه پیش فرضی در گوشی نصب شده است ، این برنامه به مراتب بهتر از برنامه استوک گوشی بوده و دوستانی که گوشی های پشتیبانی شده را دارند می توانند لذتی مضاعف را با این برنامه تجربه کنند.


 
 
ویژگی هاِی نرم افزار : 
 
- پشتیبانی از ژستر هوایی : با عبور دست خود به سمت چپ یا راست از روی سطح گوشی کانال را عوض و به سمت بالا یا پایین صدا را کم یا زیاد کنید ( فقط S4 )
- ساکت کردن خودکار دستگاه در حال پخش به محض دریافت تماس 
- توانایی تشخیص شدت صوت : اگر گوشی تشخیص دهد که صدا زیاد است بصورت خودکار صدا را کاهش می دهد . 
- پشتیبانی از XBox 360
 
 
دانلود درادامه
قابل اجرا در اندروید 4.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 5 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 1288
موضوعات مرتبط: موبایل , ,
best
8:41
دو شنبه 27 خرداد 1392

بازی سودوکو یکی از بازی های جذاب پازلی و فکری ژاپنی ها است که طرفداران زیادی را در تمام کشور ها بدست آورده است.

 اکنون این بازی برای موبایل های دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۲٫۳ به بالا ارائه شده است این بازی دارای ۴۰ مرحله با درجه سختی متفاوت می باشد .

دانلود در ادامه

قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 679
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
8:37
دو شنبه 27 خرداد 1392

سرانجام نسل چهارم پلی‌استیشن سونی معرفی شد و نسخه نهایی آن با ظاهر لوزی شکل خود اندازه کوچک‌تری نسبت به PS3 دارد. این مدل مانند مدل‌های پیشین به رنگ مشکی طراحی شده است و از همه مهمتر اینکه استودیو بازی‌سازی سونی عنوان کرده است بیش از ۲۰ عنوان بازی را بطور اختصاصی برای این کنسول منتشر می‌کند که The Order:1886، Drive Club و Knack در میان آنها هستند. سونی این کنسول را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌کند که ۱۰۰ دلار از XBOX جدید مایکروسافت ارزان‌تر است و در پاییز وارد بازار می‌شود.
 

در این دستگاه از پردازنده‌هایAPU خانواده جگوار ساخت AMD‌ استفاده شده است که در همراهی با سونی طراحی شده‌اند و دارای ۸ هسته پردازشی هستند. بخش گرافیکی این سیستم نیز کاملا حرفه‌ای است و ساختاری مشابه با Radeon 7850 دارد. در این تراشه ۱۸ خوشه پردازشی هر کدام دارای ۶۴ هسته گرافیکی هستند و توان پردازش آن به ۱٫۸ ترافلاپس می‌رسد. یکی از عجایب سخت‌افزاری این دستگاه به حافظه آن مربوط می‌شود که از ۸ گیگابایت رم GDDR5 تشکیل شده است. از پیشرفت‌های مهم PS4 می‌توان به دو دوربین بسیار حساس اشاره کرد که دارای لنز واید و زاویه دید ۸۵ درجه هستند. سونی اعلام کرده است این دوربین‌ها از طریق تشخیص سه بعدی می‌توانند میان بازیگر و محیط اطراف آن تفاوت قایل شوند و با کمک این فناوری، تصویر پس‌زمینه را از عکس کاربر جدا کنند. ضمن اینکه PS4 دارای قابلیت‌های امنیتی است و ورود به سیستم علاوه بر تشخیص چهره، از طریق حرکات بدن یا صدای کاربر امکان‌پذیر است.

دسته‌های بازی این کنسول از نسل DualShock 4 هستند و یک نمایشگر کوچک روی آنها برخی اطلاعات بازی را نمایش می‌دهد. مانند سایر ابزارهای جدید فناوری در این محصولات نیز نگاه تازه‌ای به شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود و سونی برای ارتباط بهتر کاربر با این شبکه‌ها روی دسته‌های بازی یک کلید Share  اضافه کرده است این موضوع در منوهای دستگاه نیز وجود دارد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 728
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , تازه ها , ,
بازدید : 728
best
1:24
یک شنبه 26 خرداد 1392

يک ساعت کامل و بسیار زیبا برای بیداری شما است. که نسخه اندروید این برنامه آماده دانلود است.دارای پوسته بسیار شیک و جذاب و زنگ های متنوع و ویجت آلارم که گوشی آندرویدی شما را کامل تر می کند.


 
 
 

دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 7 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 985
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
10:58
چهار شنبه 22 خرداد 1392

تصاويري از اندرويد که تا به حال نديده‌ايد

شايد ديدن عکس هاي عجيب و متنوع و البته ديده نشده از سوپر استار ها، براي هوادارانش يک سرگرمي جذاب باشد.
اما خوب است بدانيم "سوپر استار" (يا قهرمان) تنها با ساختن يک فيلم، کارتون و يا يک کليپ تبليغاتي ساخته نمي شود. اندرويد سوپر استاري است که نه بازيگر است، نه شخصيت داستان و نه يک عروسک براي کودکانمان...
اندرويد شکلي نرم از يک سيستم عامل است که يا قيافه اش در دنياي مجازي ارايه خدمت کرد و اين روزها کاربران زيادي را به سوي خود کشانده است.
اين شد که تصميم گرفتم با چرخ در دنياي مجازي و ورق زدن آلبوم هاي مختلف که انصافا با اين سرعت اينترنت کار وقت گيري و سختي بود؛ عکس هاي متفاوتي و جذابي را از اين موجود سبز رنگ را جمع آوري و براي علاقه مندان و هوادارنش روي صفحه ي هميشه پرطرفدار دريچه فناوري اطلاعات قرار بدهم.
پس علي الحساب لايک رو به افتخار دريچه بفشاريد و در قسمت نظرات پايين همين خبر اگر خواستيد با دوستانتان گفتگو کنيد.


- اندرويد در دوران طفوليت:


پدرش مي گويد از همان بچگي دستش را به کمرش مي گرفت و مي گفت: من هوشمند هستم!!!

- اندرويد در کلاس دوم ابتدايي:

روياي بزرگ مغز بودن داشت او را ديوانه مي کرد.

حتما به ادامه برو

تعداد بازدید از این مطلب: 998
best
21:34
شنبه 18 خرداد 1392

این بازی از پرطرفدارترین گیم های آندروید است. در این بازی شما با استفاده از سلاحی که در اختیار دارید باید تمام آدم های بدجنس را نابود کنید و امتیازهایی را بدست آورید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید این بازی دارای گرافیک بالایی است که شما عزیزان می توانید این بازی را بر روی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

 
 

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 13 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 757
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
16:24
شنبه 18 خرداد 1392

با  نرم افزار MyIrancell شما میتوانید حساب های تلفن همراه و وایمکس را مدیریت کنید.

با این نرم افزار در هر زمان و مکان اطلاعات حساب تلفن همراهتان همیشه با شما میباشد. برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-Care) نیاز دارید که میتوانید از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

دانلود درادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1115
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
16:20
شنبه 18 خرداد 1392

نرم افزار Poem Time یکی از برنامه های فارسی که دارای گزیده ای از آثار شاعران برای گوشی آندرویدی می باشد.

 در این برنامه از شاعرانی همچون : باباطاهر،حافظ،سعدی،عطار،فردوسی،مولوی قصاید و غزلیاتی جمع آوری شده است.

دانلود در ادامه

 نسخه آندروید مورد نیاز : ۱٫۵ و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 820
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
16:36
جمعه 17 خرداد 1392

Pou عروسکی دوست داشتنی و مجازی است.کاربران Anroid2.2 به بالا و ios در این صفحه می توانند این عروسک جاندار مجازی و دوست داشتنی را دانلود کنند.شما برای رشد این عروسک باید به آن غذا دهید، با آن بازی كنيد آن را حمام کنید و حتی بخوابانید.

البته باید توجه داشته باشید که این موجود هر چقدر بزرگ شود نیازش بیشتر می شود پس به پول و سکه برای رفع نیاز آن احتیاج دارید پس برای این که بخواهید برای این موجود جذاب لباس تهیه کنید و یا غذا از فروشگاه بخرید با بازی های مختلف می توانید پول لازم را کسب کنید پس اگر می خواهید بیشتر با این بازی جذاب آشنا شوید.

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 3205
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , IOS , ,
best
10:15
چهار شنبه 15 خرداد 1392

Dr. Web Anti-virus نرم افزار ضد ويروس براي گوشي هاي سيمبين است که پس از نصب، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد.

با اين نرم افزار قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR)، فایل های دریافتی توسط اینترنت، بلوتوث، PC،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید.

 

برا است

درادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 815
موضوعات مرتبط: موبایل , جاوا , ,
best
10:8
چهار شنبه 15 خرداد 1392

یکی از بازی های جذاب موبایل و ابزار های فیزیکی بازی های فکری مکعب رنگی می باشد. در نگاه اول چیدمان رنگی این مکعب بسیار ساده به نظر می رسد ولی هنگامی که شروع به بازی کنید نظر شما عوض خواهد شد.
 

براي سيستم عامل هاي زير قبل نصب هست

پاكت پي سي-سیمبین-اندرويد-ويندوز رايانه

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 911
best
10:4
چهار شنبه 15 خرداد 1392

صفحه نمایش گوشی خود را با پوششی از جنس نانو تزئین کنید و جلو های خاص به موبایل خود بدهید و به راحتی حس یک گوشی جدید را داشته باشید تم یک پوسته با سرعت بالا و کیفیت خوب برای گوشی سیمبین شما است.

 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
حجم نرم افزار: 4.2 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 1553
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
13:58
یک شنبه 12 خرداد 1392

تم Wild Wood یکی از سری تم های لانچر GO Launcher EX است. این تم زیبا برای کسانی ساخته شده است که عاشق طبیعت و جنگل هستند. چرا که تمام محیط این تم و آیکون های آن تصویری از طبیعت را به تصویر می کشد. 

دانلود درادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 813
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
13:52
یک شنبه 12 خرداد 1392

از کارهایی که با این نرم افزار می توان انجام داد می توان به مواردی همچون مدیریت تماس ها، سازماندهی و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، ایجاد گروه برای مخاطبین و انتقال فایل بین کامپیوتر و موبايل خود و بالعکس اشاره کرد.

از قابلیت های دیگر نرم افزار Moborobo همگام سازی موسیقی، فیلم ها و تصاویر بین دستگاه و کامپیوتر با شفافیت کامل و با استفاده از برچسب مدیریت فایل، ویرایش لیست پخش موسیقی، تنظیم آهنگ های زنگ، تغییر تصویر زمینه، و ویرایش تصاویر را نام برد. ارسال، دریافت و سازماندهی پیام SMS خود از کامپیوتر نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار رایگان است.
 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 988
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
13:46
یک شنبه 12 خرداد 1392

بدون شک اکثر شما با شخصیت محبوب سونیک آشنایی داشته و بازی‌های مختلف آن را بر روی کنسلول‌هایی نظیر سگا و… بازی کرده و از آن خاطره‌های فراوانی دارید.

 چرا که شخصیت سونیک برای خیلی ها خاطره ساز و محبوب است. چندی پیش شرکت سگا سازنده سونیک، بازی جدید از شخصیت سونیک با نام Sonic Jump برای کاربران iOS عرضه کرد که در سبک بازی معروف Doodle Jump بود. حال سگا بازی خوش آب ورنگي از  این بازی را به نام  Sonic Dash منتشر کرد.  بگذاريد بيشتر از این توضیح نديم  تا اين بازي جذاب وزيبا را از نزديک ببينيد.

 

ویژگی های بازی:

گرافیک HD

سرگرم کننده




 

دانلود در ادامه 

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 911
best
12:32
یک شنبه 12 خرداد 1392

پیامک های موجود در نرم افزار در دسته بندی های متعدد قرارداده شده اند که به مناسبت های مختلف دسته بندی های مرتبط افزوده می شود. قاصدک به صورت ساعتی و روزانه از طریق اینترنت بروزرسانی می شود و شما می توانید با هربار بروزرسانی دسته ها به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به جدیدترین پیام ها دسترسی داشته باشید.

 

امکانات نرم افزار قاصدک:

- به روز رسانی دسته بندی ها به صورت مجزا به انتخاب شما

- جداسازی پیامک های مورد علاقه

- جستجو پیشرفته بر اساس کلمات

- به اشتراک گذاری سریع و آسان پیامک ها

- ارسال مستقیم پیامک به دیگران

- ارسال مستقیم پیامک از طریق گوشی و سایت به نرم افزار


دانلود در ادامه

براي اعضا

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1354
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
15:47
شنبه 11 خرداد 1392

آبان ماه سال گذشته ، استیون بالمر (مدیر عامل فعلی مایکروسافت) در مراسم معرفی ویندوز 8 (آخرین نسخه ی ویندوز) با شور توصیف نشدنی گفت : " ویندوز جدید بعد از ورود پی سی در سال 1981 و ویندوز 98، بزرگترین تحول در زمینه ی ساخت سیستم عامل های ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت تا به امروز است ".
بزرگترین تحول مایکروسافت از پدران خود ضربه می بیند.

ویندوز 7 و  xp دو نسل قدیمی و قبل از ویندوز 8 به اندازه ای بین کاربران این سیستم عامل طرفدار پیدا کرده است که حالا به بزرگترین دغدغه ی مدیران مایکروسافت تبدیل شده است.
در صورتی که بخواهیم ویژگی های ویندوز های قبلی مایکروسافت را با 8 مقایسه کنیم به قدری کفه ی ترازو به نفع آخرین شاهکار این شرکت پایین است که همه ی ما را به استفاده از آن قانع می کند.

با این وجود سوال کلیدی این است که چرا هنوز هم کاربران ویندوز به سوی این سیستم عامل جدید مهاجرت نمی کنند.

بقيه در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 732
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , تازه ها , ,
best
15:45
شنبه 11 خرداد 1392

 

با توجه به نوسانات نرخ ارز، گوشی‌های عرضه شده در بازار معمولا با اختلاف قیمت بین 50 تا 150 هزار تومان در مناطق مختلف و با لحاظ کردن گارانتی اصلی و متفرقه نیز بین 200 تا 400 هزار تومان اختلاف به فروش می‌رسد كه قیمت‌های اعلام شده در جدول زير میانگین قیمت عرضه شده در مراکز اصلی خرید و فروش تلفن‌همراه تهران است.
 

Samsung

مدل

قیمت (تومان)

Galaxy S IIII I9500 - 16GB

2.500.000

Galaxy S III I9300 – 16GB

1.650.000

Galaxy Note II N7100 – 16GB

1.970.000

I9082 Galaxy Grand Duos

1.165.000

Galaxy S Duos S7562

780.000

I8190 Galaxy S III Mini

960.000

Galaxy Young S6312

460.000

I9070 Galaxy S Advance – 8GB

890.000

Galaxy Ace S5830

525.000

Galaxy Ace I8160

740.000

Galaxy S Duos 6802

560.000

Galaxy Note N7000 – 16 GB

1.590.000

Galaxy Mini 2 S6500

470.000

تعداد بازدید از این مطلب: 781
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , گوشی‌ها , ,
بازدید : 781
best
15:34
شنبه 11 خرداد 1392

برای انجام این تست کافیست فرض کنید در خانه هستید و این پنج اتفاق به صورت همزمان برای شما پیش می آید.

1- تلفن زنگ می زند

2-بچه تان گریه می کند

3- یکی در خانه تان را می زند و صدایتان می کند

4-لباس ها را بیرون روی طناب پهن کرده اید  و باران می گیرد

5-شیر آب را در آشپزخانه باز گذاشته اید و آب دارد سرریز می شود 

 خب حالا با این وضعیت شما به ترتیب کدوم کارها را انجام می دهید؟ یعنی از شماره  1 تا 5 را با چه اولویتی انجام می دهید ؟

 

 

برای ادامه تست به ادامه برويد

برای ادامه تست به ادامه برويد

تعداد بازدید از این مطلب: 993
موضوعات مرتبط: آموزش و تازه ها , ,
best
9:34
جمعه 10 خرداد 1392

والپیپر Koi Live Wallpaper یکی از پر طرفدارترین پس زمينه هاي متحرک اندروید است. اين پس زمينه زيبايي خاصي را به گوشي و يا تبلت اندرويدي شما مي بخشد.

شما در این والپیپر می توانید به راحتی تعداد ماهی های را که در هوم اسکرین گوشی شما شنا می کنند مشخص کنید. /ط
 
 

دانلود درادامه

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 و بالاتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3488
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
13:32
پنج شنبه 9 خرداد 1392

Galaxy Dandelion 3.0 LWP تصویر زمینه بسیار زیبا و چشم نواز است. شما می توانید با نصب این والپیپر متجرک بر روی گوشی اندروید خود یک قاصدک زیبا را در صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید.


 
 


دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.8 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 888
موضوعات مرتبط: موبایل , ,
best
17:4
چهار شنبه 8 خرداد 1392

  DeepFreeze نرم افزاری است که تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند و باعث افزایش طول عمر سیستم عامل می شود.

برای استفاده از این نرم افزار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و ... این نرم افزار را مناسب جهت استفاده در آموزشگاه ها، مدارس، کافی نت ها، دانشگاه ها، استفاده شخصی و ... ساخته است. در حال حاضر بیش از پنج میلیون کامپیوتر در جهان مجهز به دیپ فریز می باشند.

   

دانلود و روش نصب و راهنما در ادامه

براي اعضا

حجم فایل: ۵ مگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 860
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
16:53
چهار شنبه 8 خرداد 1392

نرم افزاری CCleaner فایلهای اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.
این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر.
 



 
 

CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 789
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
15:9
شنبه 4 خرداد 1392
با استفاده از این نرم افزار می توانید با اسکن بارکدی که با نام شبنم بر روی کالاهای موجود در بازار هست از اصالت آنها اطمینان حاصل کنید .

 

در همه جای دنیا کالای قاچاق و جعلی را به عنوان یک کالای غیر قابل اطمینان و نامطمئن می‌شناسند؛ چرا که مشخص نبودن کانال توزیع و واسطه‌ها و نیز تولید کننده واقعی، مشتری را نگران می‌کند که آیا این کالا از اصالت لازم برخوردار بوده و به تبع آن کیفیت مورد نظر را ارائه خواهد کرد یا خیر؟ علاوه بر آن کالای قاچاق با گسترش اقتصاد زیر زمینی( به دلیل سودآوری بیش از حد قاچاق )،فشار مالیاتی را بر بخش رسمی وارد نموده و در نتیجه با کاهش فروش، درآمد ایشان را کاهش داده و تولید داخلی را تهدید می‌کند. افزایش ثروت نامشروع و رانت خواری نیز از دیگر آثار زیانبار کالای قاچاق و جعلی است.از اینرو وزارت بازرگانی برای مبارزه توزیع کالای قاچاق و جعلی، اقدام به ایجاد سامانه شبکه نظارت مردمی كرده است.

طرح شبکه بازرسی نظارت مردمی در حقیقت ایجاد سامانه‌ای را دنبال می‌کند که در آن همه مردم می‌توانند، تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه دارای دوربین، و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیار ایشان قرار گرفته است، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و یاری دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی، از مشوق‌های اعتباری نیز برخوردار گردد. در واقع این طرح ضریب نفوذ بازرسی و کنترل کالاهای قاچاق و غیر مجاز را گسترش می‌دهد.

دانلود براي سيستم هاي

Android Logo   Java Logo  Symbian Logo  WindowsMobile Logo

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 4340
best
15:8
شنبه 4 خرداد 1392

آخرین بار کی بینایی چشمتان را تست کرده اید؟ یادتون نیست؟ عیبی نداره با نرم افزار  Eye Test می توانید این کارو به صورت رایگان در خانه انجام بدید .

شما بعد تست می فهمید که آیا نیاز هست که به دکتر مراجعه کنید یا نه؟ همچنین شما می توانید نتیجه تست را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، این نرم افزار برای آندروید ۲٫۱ و باالاتر قابل نصب می باشد.


دانلود در ادامه

 

ورژن :آندروید ۲٫۱ و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 792
برچسب‌ها: اندروید , دانلود ,
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
14:54
شنبه 4 خرداد 1392

به گزارش  دریچه فناوری برنامه IQ Test v1.2 برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع تصویری هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰، جزء انسان‌های نخبه به حساب می‌آیند.


نرم افزار IQ Test v1.2 به شما کمک می کند تا از ضریب هوشی خود مطلع شوید.
 
 

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3 مگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 780
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
14:48
شنبه 4 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری؛ بازی Subway Surfers ساخته کمپانی Kiloo می باشد که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.

 شما در این بازی در نقش عده ای کودک هستید که با اسپری های خود دیوار های مترو را رنگ آمیزی و نقاشی می کنند اما مسلماً نگهبان مترو از ای کار خوشش نخواهد آمد. از این رو  با سگ خود به دنبال بچه ها می کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می بایست سکه های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید.

پرواز در هوا، پریدن از روی واگن ها و حرکت مارپیچ در بین واگن ها نمونه ای از کار های شما در این بازی می باشد. این نسخه از بازی بر روی آیفون، آی پاد و آیپد با IOS 4.3 و بالاتر قابل نصب خواهد بود که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.

دانلود در ادامه

حجم :30.9 MB

برای IOS

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 901
موضوعات مرتبط: موبایل , IOS , ,
best
14:44
شنبه 4 خرداد 1392

 به گزارش دريچه فناوري  ؛آیا تا به حال شده است که جایی باشید و دلتان بخواهد آنجا را ترک کنید اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟ ما امروز نرم افزاري را  براي سيستم ios شما  معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود.

 

fake call نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار میکند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید .

شما فقط کافیست نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشیتان نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . شما ؟ می توانید والپیپر را در هنگام زنگ خوردن تغییر دهید ، می توانید زنگ خود را تغییر دهید ، می توانید زمان این تماس جعلی را تنظیم کنید ، همچنین می توانید شماره تماس یا نام گیرنده جعلی را نیز خودتان وارد کنید !

امیدواریم لذت ببرید.

براي آيفون
دانلود در ادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 833
موضوعات مرتبط: موبایل , آیفون , ,
best
9:16
پنج شنبه 2 خرداد 1392

در دنیای Fast & Furious 6 قدم بگذارید و در خیابان های لندن پول در بیارید و دریفت بکشید و مقام سریع ترین راننده را به خودتان اختصاص دهید.

-         عضو گروه Fast & Furious 6 شوید و مقام و جایگاه بدست آورید

-         ماشین های خود را ارتقاء دهید

-         دارای گرافیک عالی و گیم پلی اعتیادآور

 

-         دارای ماشین های 1970 تا ماشین های امروزی

تصاویری از این بازی :

 

 


دانلود در ادامه

براي اعضا

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1325
برچسب‌ها: Fast & Furious 6 : بازی سریع و خشمگین برای اندروید , ازی اتومبیل رانی برای اندروید , بازی اندروید ماشینی , بازی جدید برای اندروید , بازی سریع و خشمگین برای اندروید , بازی شبیه سلطان جاده ها , بازی ماشین android برای xperia x8 , بازی ماشین برای اکسپریا , بازی ماشین سواری گالکسی , بازی ماشینی با گرافیک بسیار بالا برای اندروید , بازی ماشینی برای اندروید , بازی ماشینی گرافیکی برای HTC اندروید , تراک مسابقه ای اندروید , دانلد رایگان بازی ماشین سواری برای گلکسی فیت , دانلود بازی Fast & Furious 6 برای اندروید , دانلود بازی سه بعدی برای اندروید , دانلود بازی ماشین برای XPERIA X8 , دانلود بازی ماشین سواری برای آندروید موبایل , دانلود بازی ماشینی 2013 اندروید , دانلود بازی ماشینی برای اندروید , دانلود بازی ماشینی سه بعدی برای اندروید , دانلود بازی گرافیکی برای اندروید , دانلود رایگان بازی جدید برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماشینی با کیفیت HD برای اندروید , دانلودبازی ماشینی برای اندروید ,
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
13:20
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری ؛خودتان را برای یک آتش بازی کامل و جذاب آماده کنید چون در اینجا قادر خواهید بود که آن را به طرزی کاملا طبیعی تجربه کنید

در بازی  Start The Rockets شما باید از آتش بازی برای راه یافتن به مراحل بالاتر استفاه کنید.شما باید با برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف نهایی در هر مرحله از بمب های کوچک استفاده کنید.


اگر می خواهید وقتی که بیکار هستید ساعت ها خود را با موبایل خود سرگرم نگه دارید این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.این بازی بسیار جالب و منحصر به فرد طراحی شده است به گونه ای که توجه طیف گسترده از کاربران  را به خود جلب کرده است.

شما با نصب بازی Start The Rockets بر روی اندروید خود می توانید یک آتش بازی کامل و جذاب و کاملا طبیعی را تجربه کنید.

 
دانلود در ادامه

براي اعضا



حجم : 39.2MB 

   ورژن :
1.0.6

تعداد بازدید از این مطلب: 867
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , بازي , ,
best
13:9
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دريچه فناوري؛ شما می توانید تصوير متحرک گربه را درهوم اسکرین خود قرار دهید و با توجه به سليقه خود لباس و يا حالت گربه خود را تغيير دهيد.

 


 

 

دانلود در ادامه

 

قابل اجرابر روی گوشی های اندرئیدی نسخه ۲٫۱ و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 2098
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
13:6
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری  ؛ Viper SmartStart یکی از کار آمد ترین برنامه های آندرویدی است که امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کند.

با گذر زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی در جهان، تلفن های هوشمند هر روز بیش از گذشته خود را به زندگی روزمره انسان ها گره زده و با حذف بسیاری از ابزارهای جانبی که تاکنون استفاده می کردیم، انجام امور مختلف را آسانتر کرده و در عین حال ما را به خود وابسته تر می نمایند. خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. خودرو ها رفت و امد و حمل و نقل را برای ما آسان کرده اند و تلفن های هوشمندهم دسترسی به رایانه ها را در هر مکانی برای ما فراهم کرده است. اما برنامه ی Viper SmartStart هر دوی این وسایل جادویی را به هم پیوند داده است.


معرفی برنامه :
یکی از پر کاربرد ترین برنامه هابرای اندروید Viper SmartStart است.
این برنامه این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی به توانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم.
پیش از آنکه سوار خودرو به شوید آن را روشن کنید، درهای آن را قفل کنید و چندین و چند ویژگی که آن را از سایر برنامه های هم رده ی خود متمایز می کند.

ویژگی های برنامه :
-
مکان دقیق خود روی خود را بر روی تلفن همراه خود ببینید.
-
از راه دور خودرو را روشن کنید.
-
در های خودرو را قفل و یا باز کنید.
-
خطر های پیرامون خودروی خود راه دور با تلفن همراه چک کنید.

توجه :

لازم به ذکر است برای استفاده از این نرم افزار باید به صورت سخت افزاری هم تغیراتی را بروی خودروی خود ایجاد کنید. همچنین توجه داشته باشید که این نرم افزار بر روی تبلت و گوشی های دارای سیستم عامل آندروید 3.0.1 و بالاتر قابل نصب بوده و برای استفاده از آن باید سخت افزاری را که بین خودرو و دستگاه شما ارتباط برقرار می کند،خریداری نمایید.

دانلود در ادامه

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 1867
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
12:38
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریـچــه فناوری؛ شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDMدر هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... Fileها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت Fileخواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود.

اینترنت دانلود منیجر خود را به روز رسانی کنید / برای رایانه؛

 

 

 

چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها

- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است

- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV

- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers

- نصب سریع و آسان نرم افزار

- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه

- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها

- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند

- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8

- و ...

 

راهنما و دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1364
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
12:36
چهار شنبه 1 خرداد 1392
 به گزارش دریچه فناوری  ؛با استفاده از این نرم افزار  می توانید راه های درمان و برطرف کردن تعدادی از بیماری ها و مشکلات معمول که در طول زندگی برای ما پیش می آید را درمان کنید که در این کتابچه پزشکی گیاهی می توانید همه این ها رو همراه خود داشته باشید .
 
 
 
محتویات برنامه :
مغز و اعصاب : تب ، میگرن ، بی خوابی ، ضعف اعصاب ، استرس، سردرد ، سرگیجه
دهان و دندان : زخم دهان ، ترک خوردن لب ، خشکی دهان ، بوی بد دهان
گوارشی : اسهال ، استفراغ ، تهوع ؛ دل درد ، نفخ ، یبوست
مفاصل و استخوان : درد پا ، کمر درد ، درد مفاصل ، رماتیسم
دستگاه تناسلی : سنگ کلیه ، سوزش ادرار، ناتوانی جنسی
پوست و مو : آکنه ، ترک پوست ، جوش چرکی ، نیش حشرات ، سوختگی ، زخم ، ریزش مو ، بوی بدن ، بوی پا
گوش حلق و بینی : رفتن آب داخل گوش ، گوش درد ، سرفه ، آبریزش بینی ، سرماخوردگی ، عطسه ، سینه پهلو
متفرقه : چاقی و لاغری
می توانید نوع قلم ( هفت نوع قلم ) ، رنگ و اندازه قلم را تنظیم کنید
امکان به اشتراک گذاری متن را با پیامک ، بلوتوث و هر برنامه اشتراک گذاری دیگری دارید
 
 
توجه :
تلفن همراه شما باید از زبان فارسی پشتیبانی کند، همچنین این برنامه برای گوشی ها بهینه شده است نه تبلت.
 قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
 

دانلود در ادامه

 
تعداد بازدید از این مطلب: 724
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
8:11
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش  دریچه فناوری؛ نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای اندروید Rocket Music Player یکی از بهترین پلیر های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید است. محیط کاربری این پلیر شما را شگفت زده خواهد کرد! علاوه بر آن در داخل نرم افزار گزینه های پیشرفته برای پخش موزیک در گوشی مشاهده می شود. 


 
 
ویژگی های کلیدی Rocket Music Player:
اکولایزرهای پیشرفته
پخش حرفه ای موزیک ها
ویدجت های تخصصی برای قرار دادن در صفحه نمایش
نمایش نام هنرمندان

با دانلود نرم افزار Rocket Music Player فایل های صوتی گوشی اندرویدی خود را حرفه ای پخش کنید.

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.3 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 706

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر