بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
11:3
چهار شنبه 27 فروردين 1393

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.

 
 
دانلود در ادامه
فرمت بازی: xap
حجم نرم افزار: 1.1 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 475
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , وينوزفون , ,
best
16:51
جمعه 22 فروردين 1393

بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب‌ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این بازی با بیش از 300 میلیون بار دانلود، توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast می‌باشد و باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های رنگی مراحل بازی را به پایان برسانید.



مراحل جدید، گرافیک 3D، گیم پلی ساده و روان، مراحل آسان و سرگرم کننده، شکلات‌های رنگی متعدد از ویژگی‌های نسخه جدید این بازی است.
 
دانلود در ادامه
حجم: 37.6 مگابایت
  نسخه: 1.28.0
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
  امتیاز:
تعداد بازدید از این مطلب: 548
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
16:33
جمعه 22 فروردين 1393

نماز یکی از بهترین راه های برقراری ارتباط با خداوند است و دارای مراحل مختلفی است که شاید آموزش آن ها به کودکان ساده نباشد. بهترین روش یادگیری برای کودکان و نوجوانان استفاده از روش های تصویری است، نرم افزار "آموزش نماز" می تواند به پدرها و مادرها کمک کند تا به آسانی و به صورت دقیق احکام و موارد مرتبط با نماز را به کودکان خود بیاموزند. برنامه معرفی شده ابتدا آموزش خود را از وضو گرفتن شروع می کند و سپس به ترتیب مراحل انجام نماز یومیه و مستحبات مرتبط را توضیح می دهد. در ضمن احکام و مستحبات موجود در نماز به صورت کامل و با زبانی ساده توضیح داده شده است. دریچه یشنهاد می کند برای آموزش نماز و احکام آن به کودکانتان از این نرم افزار Namaz Learning استفاده کنید.

 
 
 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 674
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
16:26
جمعه 22 فروردين 1393

اطلاعات علمی و تخصصی موجود در برنامه های "آیا می دانید؟" همیشه برای تمامی افراد جذاب و باورنکردنی است و بسیاری از افراد دوست دارند اوقات فراغت خود را با این سرگرمی جالب پر کنند تا هم به اطلاعات علمی آن ها افزوده شود و هم اوقات آزاد آن ها پر شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ارسال آیا می دانیدها با استفاده از پیامک، محیط کاربری و گرافیکی زیبا، قابلیت ایجاد لیست آیا می دانیدهای مورد علاقه و ... اشاره کرد.

 
 
 
دانلود در ادامه
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 513
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
19:24
دو شنبه 18 فروردين 1393

در بازی Infinite Flight Simulator شما با یکی از حرفه‌ای‌ترین شبیه سازهای پرواز روبرو هستید، یک شبیه ساز پرواز و خلبانی با جزئیات کامل و دقیق و البته در محیطی واقع گرایانه. 27 هواپیمای مختلف در اختیار دارید که با کسب تجربه و امتیاز بالاتر می‌توانید در پروازهایتان از آنها استفاده کنید. در این بازی کنترل هواپیماهای بزرگ به عهده شماست که می‌توانید در شرایط آب و هوایی متفاوت و در همه ساعت‌های شبانه روز به هر کجای دنیا که خواستید پرواز کنید.


چراغ هواپیما برای خاموش و روشن کردن، سوخت گیری در هنگام اتمام بنزین، ۱۳ منطقه برای پرواز، وجود فرودگاه‌های مختلف، قابلیت تغییر شرایط زمان و آب و هوا و... از قابلیت‌های کلیدی این بازی است.

 

 

حجم: 21.97 مگابایت
  نسخه: 1.3.1
  اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
  امتیاز:

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 493
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
بازدید : 493
best
19:22
دو شنبه 18 فروردين 1393

مهم ترین اصل در افزایش سرعت تایپ نحوه قرارگیری اجزای کیبورد است، این نرم افزار GO Keyboard با ارائه محیط زیبا و کاربردی سبک افزایش سرعت تایپ کردن در گوشی می شود، اما دلیل اصلی معرفی نرم افزار افزایش سرعت تایپ نیست بلکه دریچه این برنامه را به کسانی پیشنهاد می کند که تلفن همراهشان از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. با نصب نرم افزار معرفی شده می توانید از 40 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی بهره ببرید. جالب است بدانید که این برنامه بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و می توان آن را بهترین صفحه کلید اندرویدی دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان زیباسازی با 100 تم مختلف، پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ، پیش بینی کلمه صحیح به صورت خودکار و ... اشاره کرد.

 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
  
 
 
قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 6.9 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 510
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
بازدید : 510
best
19:19
دو شنبه 18 فروردين 1393

برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت‌ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند تا قادر به پخش همه فایل‌های صوتی و تصویری را باشند. اما دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده چرا که شما را از نصب هرگونه نرم افزار اضافی راحت می‌کند و فقط کافی است یک نرم افزار به جای چندین نرم افزار نصب کنید.


KMPlayer در عین کم حجم بودن رایگان هم هست که می‌تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند، محبوبیت نرم افزار باعث شده تا نسخه اندرویدی برنامه هم منتشر شود.

برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید
| حجم: 10.7 مگابایت | نسخه: 1.0.3 | اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر |

 

تعداد بازدید از این مطلب: 449
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
بازدید : 449

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر