بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
11:3
چهار شنبه 27 فروردين 1393

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.

 
 
دانلود در ادامه
فرمت بازی: xap
حجم نرم افزار: 1.1 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 476
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , وينوزفون , ,
best
13:46
یک شنبه 12 خرداد 1392

بدون شک اکثر شما با شخصیت محبوب سونیک آشنایی داشته و بازی‌های مختلف آن را بر روی کنسلول‌هایی نظیر سگا و… بازی کرده و از آن خاطره‌های فراوانی دارید.

 چرا که شخصیت سونیک برای خیلی ها خاطره ساز و محبوب است. چندی پیش شرکت سگا سازنده سونیک، بازی جدید از شخصیت سونیک با نام Sonic Jump برای کاربران iOS عرضه کرد که در سبک بازی معروف Doodle Jump بود. حال سگا بازی خوش آب ورنگي از  این بازی را به نام  Sonic Dash منتشر کرد.  بگذاريد بيشتر از این توضیح نديم  تا اين بازي جذاب وزيبا را از نزديک ببينيد.

 

ویژگی های بازی:

گرافیک HD

سرگرم کننده




 

دانلود در ادامه 

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 911

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر