بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
15:9
شنبه 4 خرداد 1392
با استفاده از این نرم افزار می توانید با اسکن بارکدی که با نام شبنم بر روی کالاهای موجود در بازار هست از اصالت آنها اطمینان حاصل کنید .

 

در همه جای دنیا کالای قاچاق و جعلی را به عنوان یک کالای غیر قابل اطمینان و نامطمئن می‌شناسند؛ چرا که مشخص نبودن کانال توزیع و واسطه‌ها و نیز تولید کننده واقعی، مشتری را نگران می‌کند که آیا این کالا از اصالت لازم برخوردار بوده و به تبع آن کیفیت مورد نظر را ارائه خواهد کرد یا خیر؟ علاوه بر آن کالای قاچاق با گسترش اقتصاد زیر زمینی( به دلیل سودآوری بیش از حد قاچاق )،فشار مالیاتی را بر بخش رسمی وارد نموده و در نتیجه با کاهش فروش، درآمد ایشان را کاهش داده و تولید داخلی را تهدید می‌کند. افزایش ثروت نامشروع و رانت خواری نیز از دیگر آثار زیانبار کالای قاچاق و جعلی است.از اینرو وزارت بازرگانی برای مبارزه توزیع کالای قاچاق و جعلی، اقدام به ایجاد سامانه شبکه نظارت مردمی كرده است.

طرح شبکه بازرسی نظارت مردمی در حقیقت ایجاد سامانه‌ای را دنبال می‌کند که در آن همه مردم می‌توانند، تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه دارای دوربین، و با استفاده از نرم‌افزاری که در اختیار ایشان قرار گرفته است، علاوه بر اطمینان از اصالت کالای خریداری شده و یاری دولت در شناسایی عوامل توزیع کالای قاچاق و جعلی، از مشوق‌های اعتباری نیز برخوردار گردد. در واقع این طرح ضریب نفوذ بازرسی و کنترل کالاهای قاچاق و غیر مجاز را گسترش می‌دهد.

دانلود براي سيستم هاي

Android Logo   Java Logo  Symbian Logo  WindowsMobile Logo

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 4343
best
8:28
جمعه 13 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما با این نرم افزار قدرتمند قادر خواهید بود تمامی فرمت های رسانه ای را به راحتی بر روی گوشی خود اجرا کنید. 

 
 
ویژگی های نرم افزار:
-  پشتیبانی از تمامی فرمت های زیر نویس با زبان های مختلف

 

- پشتیبانی از TV و خروجی کابل HDMI,VGA
- حمایت از کلیه برنامه های جهانی اپل, آیفون و آیپاد لمسی
- پشتبانی از 24 بیت رنگ واقعی
- پشتبانی از باز کردن فایل های تصویری و صوتی و حتی ایمیل و مرورگر وب
  3GP، AAC، AC3، AMR، ASF، ASX، AVI، DAT، divx، DTS، DV، eac3، F4V، FLAC، FLV، gxf، hlv، ISO، M1V، m2p، m2t، M2TS ، m2v، M3U، M4V، M4R، M4A، MKA، MKV، MOOV، MOV، MP1، MP2، MP3، MP4، MPA، MPE، MPEG، MPEG1، MPEG2، MPEG4، MPG، MPV، mt2s، MTS، MXF ، oga، OGG، OGM، ogv، PS، QT، RM، RMVB، TP، TS، VOB، webm، WM، WMA، WAV، WMV 
- تنظیم اندازه و رنگ فونت زیر نویس

دانلود در ادامه
قابل اجرا در سیستم عامل IOS 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8 مگابایت
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1626
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , IOS , ,
best
6:41
شنبه 7 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی سه بعدی موتور AE 3D Motor v1.0 برای گوشی های دارای سیستم عامل ویندوزفون7.5 است. این بازی دارای گیم پلی هیجان انگیز با بهره برداری آسان از افکت های و جلوه های صوتی زیبا است. هدف شما در این بازی کورس گذاشتن با وسیله های نقلیه دیگر می باشد که با گذشت از هر وسیله نقلیه امتیازی بدست می آورید.



دانلود در ادامه

قابل اجرا در سیستم عامل ویندوز 7.5 و بالاتر
حجم نرم افزار: 12 مگابایت


تعداد بازدید از این مطلب: 1005
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , ,
best
15:21
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کافیست که نوک انگشت خود را بر روی دوربین گوشی خود قرار دهید تا ضربان قلب شما بر روی نمایشگر ظاهر شود.شما با این برنامه می توانید در هر مکان و در هر زمان به راحتی با استفاده از تلفن همراه ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید و از سلامت خود آگاه شوید.

 

قابل اجرا برروی سیستم عامل ویندوزفون 7.5 و بالاتر


حجم نرم افزار: 2 مگابایت


تعداد بازدید از این مطلب: 869
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , ,
best
1:30
جمعه 30 فروردين 1392

نرم افزار جديد دروغ سنج + دانلود

براي تمام گوشي هاي همراه؛
 
 
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طرز استفاده از اين نرم افزار بسيار ساده است تنها كافي است از دوست خود بخواهيد تا انگشت خود را بر روي صفحه گوشي همراه شما قرار دهد تا گوشي شما با اسكن انگشت و سنجيدن استرس و... دروغ و يا راستگويي را مشخص كند.

 


حالا مي توانيد نسخه جديد و به روز نرم افزار دروغ سنج را براساس نوع سيستم عامل گوشي همراه خود دانلود كنيد.
البته  فراموش نكنيد كه اين نرم افزارها بيشتر جنبه سرگرمي دارند و ميزان خطاي آنها بالاست.

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1123
best
8:42
جمعه 23 فروردين 1392

به گزارش خبرنگار افتخاری دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار پلیری قدرتمند و محبوب که کیفیت بالا و سرعت و عملکرد حرفه ای آن را به پلیری قدرتمند تبدیل کرده است. اگر شما نیز یکی از گوشی های ویندوزفون را دارید می توانید از این پلیر استفاده كنيد. این نرم افزار نسخه جدید خود را ارائه کرده است که از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی می کند.


دانلود در ادامه

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1166
موضوعات مرتبط: موبایل , ویندوزفون , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر