بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
17:17
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392

دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه می کردید را ندارد. پس خوبه كه با دانلود اين تصاوير زيبا از موجودات دريايي يك تنوع اساسي به صفحه نمايش خود بدهيد.

دانلود كل عكسها در ادامه

برا عضو شده ها

تعداد بازدید از این مطلب: 956
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
16:59
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات ؛ همانطور که می دانید با تستهای اینترنتی موجود نمی توان ضریب هوشی خود را به طور دقییق حدس زد و اغلب تست های تعیین ضریب هوش اینترنتی دارای اعتبار نمی باشند. همان طور که می دانید یکی بهترین تستهای معتبر تعیین ضریب هوشی در روانشناسی تست هوش ریون و وکسلر است. در اینجا دریچه برای شما نرم افزار تست هوش ریون بزرگسالان ( افراد 9 سال به بالا ) را قرار میدهد.. تا بتوانید  ضریب هوشی خود را بسنجید .

نرم افزار تست هوش ریون Raven IQ Test ، برای افراد 9 سال به بالاست، برای انجام تست هوش ریون شما 60 سئوال تصویری ( A12 , B12 , C12 , D12 , E12 ) در اختیار دارید که هر سئوال 6 تا 8 جوابی است.

در این تست هوش سوال ها در ابتدا آسان و دراواخر سخت می شود. همه سوالها به صورت اشکال هندسی است و به اینصورت است که پنج تصویر هندسی را به شما نشان می دهد و شما باید تصویر ششم را با توجه به نظم موجود در این پنج تصویر حدس بزنید.

 در پایان 60 سئوال سیستم جمع امتیاز شما را محاسبه نموده و ضریب هوشی شما را به شما اعلام می کند ودر آخر که وقت شما به پایان می رسد خود برنامه به شما یک عدد می دهد که ضریب هوشی شما را نشان می دهد . بدیهی است این ضریب هوشی تقریبی است و ضریب هوش قطعی شما فقط توسط رونشناس بالینی تست و تعیین خواهد شد. در افراد عادی این عدد بین 90 تا110  است.

 

فقط سعی کنید زمانی که شروع می کنید آسودگی خاطر داشته باشید تا آخر تست  بهانه نیاورید. فقط باید حوصله و صبر به خرج دهید .... چرا که  این تست معتبر ترین تست هوش جهانی است!

 

 

 

 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 2436
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
16:21
شنبه 21 ارديبهشت 1392

مجموعه نرم افزارهايي كه قدرت بلوتوث گوشي شما را ارتقا مي دهد

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات اگر قصد دارید فایل ها های گوشی خود را بی دردسر انتقال دهید Bluetooth File Transfer گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.شما با این نرم افزار می توانید با اتصال بلوتوث فایل ها خود را به گوشی دوستان،کامپیوتر به راحتی انتقال دهید.

 

 

 

Bluetooth Manager ICS

نرم افزار Bluetooth Manager  یک بلوتوث منیجر فوق العاده برای اندروید ۴ می باشد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای همچون نمایش لیست وسایل متصل شده با گوشی، اسکن کردن وسایل جدید، عمل متصل شدن برای وسایل جدید، شرح توضیح برای هر وسیله به دلخواه، افزودن صدای دلخواه وقتی وسیله ای وصل شود، و … می باشد. همچنین این نرم افزار تنظیمات فوقالعاده ای برای هدست های بلوتوث داراست.
 


 
دسترسي آسان به Bluetooth
 
ويجت بلوتوث براي گوشي هايي با سيستم عامل ويندوز فون طراحي شده است كه علاوه بر اينكه دسترسي به خاموش و روشن كردن بلوتوث را براي شما بسيار آسان مي كند اين امكان را هم به شما مي دهد كه تصاوير متنوعي را براي بلوتوث گوشي خود انتخاب كنيد.


    
دانلود درادامه
 
دراين مجموعه سه نرم افزار وجود داركه يك نرم افزار برایاندرويد . جاوا وسيمبين
 
يك نرم افزار فقط برای اندرويد (4)ويك نرم افزار ديگر برای ويندوزفون
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 820
best
8:52
شنبه 21 ارديبهشت 1392

به گزارش دريچه فناوري ؛ قهرمان اين بازي يک سنگ متحرک است. او مسئول حفاظت از جنگلي است که ماشين‌ آلات بدجنس به جانش افتاده‌اند. در هر مرحله از بازي، درخت کهنسال جنگل سنگ نگهبان را مامور مي‌کند براي حفظ جنگل نهال‌هاي جوان را جمع‌آوري کرده و بازگردد. مراحل اول بازي ساده هستند و معمولا بدون هيچ مانع سخت و پيچيده‌اي مي‌توان نهال‌ها را از سطح محيط مرحله جمع‌آوري کرد اما با بالاتر رفتن مراحل، تعداد و تنوع ماشين‌آلات افزايش پيدا مي‌کند و نهال‌ها نيز در نقاط صعب‌‌العبورتر قرار داده مي‌شوند.

رايانه



سنگ 5 قلب دارد و هر برخورد با ديناميت يا دشمنان، يکي از قلب‌هاي او را کم مي‌‌کند. پريدن روي سر برخي از دشمنان آن‌ها را از بين مي‌برد اما نه همه آن‌ها. با جمع کردن 100 سکه و پريدن روي گاو صندوق‌هاي موجود در مراحل مي‌توان يک جان اضافه به دست آورد.


سختي بازي اين است که امکان Save در آن وجود ندارد و تمام شدن جان‌ها به شروع بازي از مرحله آغازين منتهي مي‌شود.

رايانه
دانلود درادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 1089
موضوعات مرتبط: رایانه PC , فيلم , ,
best
22:35
جمعه 20 ارديبهشت 1392
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات ؛ ما ایرانیان از دیربازعلاقه ی زیادی به دیوان حافظ و فال حافظ داشتیم و داریم ، و در روز های خاص سال مانند عید نوروز و شب یلدا و … تفالی به دیوان حافظ می زنیم و از او جویای احوال خود می شویم . از این رو  نرم افزار فال حافظ نیز مانند دیوان او از محبوبیت ویژه ای در بین مردم برخوردار شده است و کمتر کسی را می توان یافت که با نرم افزار فال حافظ فارسی آشنا نباشد . ما هم برای این ساعت یکی از بهترین نسخه های نرم افزار فال حافظ با معنی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم .
 

با نرم افزار فال حافظ می توان با سرعت بیشتری نسبت به دیوان، به حافظ تفال زد . با استفاده از برنامه فال حافظ کم حجم و فارسی با معنی که قابل اجرا روی تمامی نسخه های ویندوز می باشد ، می توانید در هر زمانی که بخواهید و تنها با یک کلیک نرم افزار را فعال کرده و فال خود را مشاهده کنید . برای اجرای نرم افزار فال حافظ با معنی در رایانه شخصی خود احتیاجی نیست تا رایانه شما به سخت افزارهای خاصی مجهز باشد.


دانلود در ادامه

رايانه

تعداد بازدید از این مطلب: 856
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,
best
22:18
جمعه 20 ارديبهشت 1392

این تم یک تصویر زمینه زیبا از طبیعت بکر و قشنگ آسیای شرقی برای گوشی های سیمبین است. شما با استفاده از این تم محیط گوشی خود را با جدیدترین آیکون ها و تصاویر زیبا تجهیز می کنید.




دانلود در ادامه

قابل اجرا در Symbian 3, Anna, Belle
حجم نرم افزار: 3.5 مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 1044
موضوعات مرتبط: موبایل , سیمبین , ,
best
19:52
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات  باشگاه خبرنگاران؛با تصویر زمینه ی بسیار زیبای Juice PRO live wallpaper خواهید توانست با انتخاب میوه های دلخواه در گوشی اندروید خود یک آبمیوه خنک وگازدار درست کنید.Juice PRO live wallpaper این امکان را به شما می دهد که آبمیوه درست کنید ولی خوردن آن میسر نیست و مجبور هستید فقط به آن نگاه کنید.


اندروید

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1089
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
9:59
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

پاك كردن يا همان تميز نمودن بخشي از حافظه رم كه بلا استفاده مانده يا استفاده ضروري از آن نمي شود مي تواند كمك زيادي به حل مشكل كارآيي در سيستم كند. Memory Washer نرم افزاري است كه مي تواند اين كار را به سادگي ، با سرعت بالا و به موفق ترين شكل ممكن انجام دهد. اين نرم افزار طوري تنظيم شده كه ميزان فضاي اشغال شده و فضاي آزاد از رم را به صورت يك گراف به تصوير مي كشد و نشان مي دهد كه كاربر چقدر از حافظه رم خود را مصرف مي كند و به همين دليل مي توان به سادگي پي برد كه آيا خريد يك رم ضروري است يا خير ؟

البته جواب اين سوال وقتي روشن مي شود كه كاربر با زدن دكمه Clean Now ابتدا حافظه رم خود را خالي كند تا سپس با توجه به آنچه از گراف ها بر مي آيد نتيجه گيري نمايد. اين ابزار به اين دليل كه متدهاي خاصي براي پاك كردن رم استفاده مي كند بيشترين كارآيي را از خود نشان مي دهد. كاربر به وضوح مي تواند قبل و بعد از عمل پاكسازي را درك كند چرا كه در كارآيي تاثير زيادي خواهد گذاشت.


عملكرد Memory Washer به چند بخش كلي تقسيم بندي مي شود. بهينه سازي حافظه RAM ، مديريت ابزارهايي كه در هنگام اجراي ويندوز لود و اجرا مي شوند (‌StartUp Manager) ، حالت خودكار براي پاكسازي رم ، نهايت كارآيي در سيستم و در نهايت مديريت پردازش ها كه همگي در ابزاري به ظاهر كوچك جمع شده اند اما در عمل مي توانند نقش مهمي را ايفا كنند.

 

قابليت هاي كليدي نرم افزار Memory Washer:

- حجم پائين و استفاده آسان از نرم افزار - بهينه سازي كامل حافظه رم - افزايش سرعت سيستم پس از استفاده از نرم افزار - مديريت پردازش ها در سيستم - مديريت Startup ويندوز - وجود حالت خودكار براي پاكسازي رم - نمايش لحظه به لحظه تغييرات در رم - افزايش كارآيي تا 95 درصد - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7 - و ...

 

 

 

دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 998
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر