بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود رایگان بهترین ها از وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
best
14:54
شنبه 4 خرداد 1392

به گزارش  دریچه فناوری برنامه IQ Test v1.2 برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع تصویری هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰، جزء انسان‌های نخبه به حساب می‌آیند.


نرم افزار IQ Test v1.2 به شما کمک می کند تا از ضریب هوشی خود مطلع شوید.
 
 

دانلود در ادامه

قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3 مگابایت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 787
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
14:48
شنبه 4 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری؛ بازی Subway Surfers ساخته کمپانی Kiloo می باشد که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.

 شما در این بازی در نقش عده ای کودک هستید که با اسپری های خود دیوار های مترو را رنگ آمیزی و نقاشی می کنند اما مسلماً نگهبان مترو از ای کار خوشش نخواهد آمد. از این رو  با سگ خود به دنبال بچه ها می کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می بایست سکه های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید.

پرواز در هوا، پریدن از روی واگن ها و حرکت مارپیچ در بین واگن ها نمونه ای از کار های شما در این بازی می باشد. این نسخه از بازی بر روی آیفون، آی پاد و آیپد با IOS 4.3 و بالاتر قابل نصب خواهد بود که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.

دانلود در ادامه

حجم :30.9 MB

برای IOS

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 907
موضوعات مرتبط: موبایل , IOS , ,
best
14:44
شنبه 4 خرداد 1392

 به گزارش دريچه فناوري  ؛آیا تا به حال شده است که جایی باشید و دلتان بخواهد آنجا را ترک کنید اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟ ما امروز نرم افزاري را  براي سيستم ios شما  معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود.

 

fake call نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار میکند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید .

شما فقط کافیست نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشیتان نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . شما ؟ می توانید والپیپر را در هنگام زنگ خوردن تغییر دهید ، می توانید زنگ خود را تغییر دهید ، می توانید زمان این تماس جعلی را تنظیم کنید ، همچنین می توانید شماره تماس یا نام گیرنده جعلی را نیز خودتان وارد کنید !

امیدواریم لذت ببرید.

براي آيفون
دانلود در ادامه
تعداد بازدید از این مطلب: 842
موضوعات مرتبط: موبایل , آیفون , ,
best
9:16
پنج شنبه 2 خرداد 1392

در دنیای Fast & Furious 6 قدم بگذارید و در خیابان های لندن پول در بیارید و دریفت بکشید و مقام سریع ترین راننده را به خودتان اختصاص دهید.

-         عضو گروه Fast & Furious 6 شوید و مقام و جایگاه بدست آورید

-         ماشین های خود را ارتقاء دهید

-         دارای گرافیک عالی و گیم پلی اعتیادآور

 

-         دارای ماشین های 1970 تا ماشین های امروزی

تصاویری از این بازی :

 

 


دانلود در ادامه

براي اعضا

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1333
برچسب‌ها: Fast & Furious 6 : بازی سریع و خشمگین برای اندروید , ازی اتومبیل رانی برای اندروید , بازی اندروید ماشینی , بازی جدید برای اندروید , بازی سریع و خشمگین برای اندروید , بازی شبیه سلطان جاده ها , بازی ماشین android برای xperia x8 , بازی ماشین برای اکسپریا , بازی ماشین سواری گالکسی , بازی ماشینی با گرافیک بسیار بالا برای اندروید , بازی ماشینی برای اندروید , بازی ماشینی گرافیکی برای HTC اندروید , تراک مسابقه ای اندروید , دانلد رایگان بازی ماشین سواری برای گلکسی فیت , دانلود بازی Fast & Furious 6 برای اندروید , دانلود بازی سه بعدی برای اندروید , دانلود بازی ماشین برای XPERIA X8 , دانلود بازی ماشین سواری برای آندروید موبایل , دانلود بازی ماشینی 2013 اندروید , دانلود بازی ماشینی برای اندروید , دانلود بازی ماشینی سه بعدی برای اندروید , دانلود بازی گرافیکی برای اندروید , دانلود رایگان بازی جدید برای اندروید , دانلود رایگان بازی ماشینی با کیفیت HD برای اندروید , دانلودبازی ماشینی برای اندروید ,
موضوعات مرتبط: بازی موبايل , اندرويد , ,
best
13:20
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری ؛خودتان را برای یک آتش بازی کامل و جذاب آماده کنید چون در اینجا قادر خواهید بود که آن را به طرزی کاملا طبیعی تجربه کنید

در بازی  Start The Rockets شما باید از آتش بازی برای راه یافتن به مراحل بالاتر استفاه کنید.شما باید با برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف نهایی در هر مرحله از بمب های کوچک استفاده کنید.


اگر می خواهید وقتی که بیکار هستید ساعت ها خود را با موبایل خود سرگرم نگه دارید این بازی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.این بازی بسیار جالب و منحصر به فرد طراحی شده است به گونه ای که توجه طیف گسترده از کاربران  را به خود جلب کرده است.

شما با نصب بازی Start The Rockets بر روی اندروید خود می توانید یک آتش بازی کامل و جذاب و کاملا طبیعی را تجربه کنید.

 
دانلود در ادامه

براي اعضا



حجم : 39.2MB 

   ورژن :
1.0.6

تعداد بازدید از این مطلب: 875
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , بازي , ,
best
13:9
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دريچه فناوري؛ شما می توانید تصوير متحرک گربه را درهوم اسکرین خود قرار دهید و با توجه به سليقه خود لباس و يا حالت گربه خود را تغيير دهيد.

 


 

 

دانلود در ادامه

 

قابل اجرابر روی گوشی های اندرئیدی نسخه ۲٫۱ و بالاتر

تعداد بازدید از این مطلب: 2109
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
13:6
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریچه فناوری  ؛ Viper SmartStart یکی از کار آمد ترین برنامه های آندرویدی است که امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور را برای دارندگان تلفن های هوشمند فراهم می کند.

با گذر زمان و پیشرفت های سریع تکنولوژی در جهان، تلفن های هوشمند هر روز بیش از گذشته خود را به زندگی روزمره انسان ها گره زده و با حذف بسیاری از ابزارهای جانبی که تاکنون استفاده می کردیم، انجام امور مختلف را آسانتر کرده و در عین حال ما را به خود وابسته تر می نمایند. خودرو ها و تلفن های هوشمند هر دو به صورتی کاملا جداگانه زندگی ما را متحول کرده اند. خودرو ها رفت و امد و حمل و نقل را برای ما آسان کرده اند و تلفن های هوشمندهم دسترسی به رایانه ها را در هر مکانی برای ما فراهم کرده است. اما برنامه ی Viper SmartStart هر دوی این وسایل جادویی را به هم پیوند داده است.


معرفی برنامه :
یکی از پر کاربرد ترین برنامه هابرای اندروید Viper SmartStart است.
این برنامه این امکان را در اختیار ما می گذارد تا به راحتی به توانیم به خودروی خود در هر جایی دسترسی پیدا کنیم.
پیش از آنکه سوار خودرو به شوید آن را روشن کنید، درهای آن را قفل کنید و چندین و چند ویژگی که آن را از سایر برنامه های هم رده ی خود متمایز می کند.

ویژگی های برنامه :
-
مکان دقیق خود روی خود را بر روی تلفن همراه خود ببینید.
-
از راه دور خودرو را روشن کنید.
-
در های خودرو را قفل و یا باز کنید.
-
خطر های پیرامون خودروی خود راه دور با تلفن همراه چک کنید.

توجه :

لازم به ذکر است برای استفاده از این نرم افزار باید به صورت سخت افزاری هم تغیراتی را بروی خودروی خود ایجاد کنید. همچنین توجه داشته باشید که این نرم افزار بر روی تبلت و گوشی های دارای سیستم عامل آندروید 3.0.1 و بالاتر قابل نصب بوده و برای استفاده از آن باید سخت افزاری را که بین خودرو و دستگاه شما ارتباط برقرار می کند،خریداری نمایید.

دانلود در ادامه

براي اعضا

تعداد بازدید از این مطلب: 1873
موضوعات مرتبط: موبایل , اندروید , ,
best
12:38
چهار شنبه 1 خرداد 1392

به گزارش دریـچــه فناوری؛ شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDMدر هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... Fileها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت Fileخواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود.

اینترنت دانلود منیجر خود را به روز رسانی کنید / برای رایانه؛

 

 

 

چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها

- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است

- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV

- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers

- نصب سریع و آسان نرم افزار

- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه

- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها

- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند

- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8

- و ...

 

راهنما و دانلود در ادامه

تعداد بازدید از این مطلب: 1373
موضوعات مرتبط: رایانه PC , نرم افزار , ,

تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بست دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر